FAQ

Pers

  • Met wie kan ik contact opnemen als pers?

    Voor inhoudelijke vragen over Maintenance NEXT of het aanvragen van beeldmateriaal neemt u contact op met de afdeling Marketing & Communicatie via communicatie@maintenancenext.nl of tel: 010 - 293 31 21.

Bereikbaarheid

  • Wat is de beste manier om Rotterdam Ahoy te bereiken met het openbaar vervoer?

    Rotterdam Ahoy is uitstekend bereikbaar met de bus, metro & trein. Vanaf bus- en metrostation Zuidplein loop je in 5 minuten naar Ahoy Arena. Vergeet niet je OV-chipkaart op te laden en vergeet ook niet om uit te checken. Plan uw reis

  • Waar kan ik parkeren?

    Rotterdam Ahoy beschikt over 2.000 parkeerplaatsen. U kunt de gehele dag parkeren voor €18,00. Voor touringcars bedraagt het tarief €45,00. Plan uw route. 

  • Wat is de dichtstbijzijnde luchthaven?

    Rotterdam Ahoy is minder dan een uur van Schiphol Amsterdam Airport en Rotterdam The Hague Airport vandaan. Vanaf beide luchthavens kunt u snel en comfortabel Rotterdam Ahoy bereiken met het openbaar vervoer of met de auto.

    Plan uw route met het openbaar vervoer

    Plan uw route met de auto

    Boek een Uber

  • Welk hotel stelt u voor?

    Er zijn hotelkamers met speciale tarieven voor exposanten en bezoekers beschikbaar via Preferred Hotel Reservation. Meer informatie volgt.

Bezoekers

  • Wanneer begint de kaartverkoop voor Euromaintenance?

    De start van de kaartverkoop staat gepland voor de zomer van 2020. Via onze sociale media en nieuwsbrief brengen we je hiervan op de hoogte. 

  • Wanneer begint de registratie voor Maintenance NEXT?

    De start van de registratie staat gepland voor de zomer van 2020. Via onze sociale media en nieuwsbrief brengen we je hiervan op de hoogte. 

  • Waar kan ik het programma vinden?

    Het programma zal enkele maanden voor de conventie beschikbaar zijn. 

Partners

Exposanten

  • Hoe kan ik deelnemen als exposant?

    Leuk om te horen dat u interesse heeft in deelnemen als exposant! Heeft u al een keuze gemaakt uit de standopties? Dan kunt u dit deelnameformulier invullen. Heeft u hulp nodig of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met onze accountmanagers Chantal de Groot en/ of Kim Bergwerff voor beschikbaarheid, prijzen en andere aanvullende informatie.

  • Kan ik het Maintenance NEXT logo gebruiken als exposant?

    Ja! Dat kan. Wij bieden logo's en banners aan om u te ondersteunen in de promotie van uw deelname als exposant. De logo's & banners komen binnenkort beschikbaar op de  website. Mocht u hierover vragen hebben, neem dan contact op met Marketing & Communicatie specialist Monique Zeedijk

  • Let op: Expo Guide, Fair Guide, Event Fair/ The Exhibitors Index en International Fairs Directory

    Rotterdam Ahoy ontvangt regelmatig vragen en klachten van exposanten naar aanleiding van een brief van het Oostenrijkse bedrijf Construct Data (Fair Guide), Expo Guide uit Mexico met een adres in Frankrijk, Event Fair / The Exhibitors Index uit Slowakije (Bratislava) en International Fairs Directory (MULPOR Company S.A. uit Uruguay) . Graag benadrukken wij echter met klem, dat er géén enkele sprake is van samenwerking of verbondenheid tussen Rotterdam Ahoy en Expo Guide, Fair Guide, Event Fair en International Fairs Directory!
     

    Hoe werkt het?

    Expo Guide
    Expo Guide stuurt bedrijven een brief met een formulier om gegevens te corrigeren voor een vermelding in Expo Guide. Na ondertekening van de brief zijn deze bedrijven voor een bepaalde periode gebonden aan een jaarlijkse betaling van een aanzienlijk bedrag, voor een tegenprestatie die niet echt duidelijk wordt gemaakt.
     

    Event Fair / The Exhibitors Index
    Event Fair stuurt bedrijven een brief met een formulier om gegevens te corrigeren voor een gratis vermelding op de website. Bij deze brief zit echter een formulier. Na ondertekening van dit formulier wordt de gratis vermelding omgezet in een advertentie en zijn deze bedrijven voor een bepaalde periode gebonden aan een jaarlijkse betaling van een aanzienlijk bedrag.
     

    Fair Guide 
    Deze brief is afkomstig van het Oostenrijkse bedrijf Construct Data, die suggereert bedoeld te zijn om correcties door te geven op de vermelding in FAIR Guide, en een registratie via de website om uw bedrijfsgegevens up-to-date te houden. Ook hier is men, na ondertekening van de brief, gebonden aan een jaarlijkse betaling van een aanzienlijk bedrag voor een bepaalde periode.
     

    International Fairs Directory
    Dit formulier is afkomstig van het bedrijf Connect Publisher (Mexico)/MULPOR Company S.A. uit Uruguay en vraagt ook om het doorgeven van correcties voor vermelding op www.inter-fairs.com. Na ondertekening van het formulier blijkt men vast te zitten aan een advertentie voor een aanzienlijk bedrag.
     

    Of u, als exposant, gebruik wil maken van de mogelijkheid opgenomen te worden in Fair Guide, Expo Guide, Event Fair of International Fairs Directory, kunnen wij uiteraard niet voor u bepalen. Wij benadrukken echter, dat in Fair Guide, Expo Guide, Event Fair en International Fairs Directory slechts de gegevens zijn opgenomen van die bedrijven, die zich al dan niet vrijwillig en tegen betaling hebben laten registreren. Daarnaast vermoeden wij dat Construct Data adresgegevens van exposanten uit oude beurscatalogi en beursgerelateerde websites overneemt.
     

    Wij verzekeren u nogmaals, dat Rotterdam Ahoy op geen enkele wijze samenwerkt met Construct Data en haar geen exposantengegevens (heeft) verstrekt.


    Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
     

    Meer informatie kunt u vinden op de website van UFI (beursorganisatoren). Ook kunt u contact opnemen met Steunpunt Acquisitiefraude (landelijk meldpunt voor advertentiefraude en acquisitiefraude).